3.06.2009

My Precious Partner




Hari ni, adalah hari yg aku tunggu2. Dah 2 minggu aku waitin cam org kene scitzofrania. Mana taknyer, time aku tanya steven bile sampai, dia kata 2-3 hari lagi, callin lagi then dia ckp minggu depan, callin lg dia ckp belom sampai x tahu bila. Masa tu aku kira dah give up sampai pegi pinjam laptop akak aku kat Taman Melati. Tapi sampai umah, dia buat suprise katku. Screen LCD leak!!.. Rasa cam nak jilat je LCD nyer liquid tu buat Soda gembira :) Patutla akak aku buat muka innocent tadi.

Time kat office smlm, tetiba kuar mesej dr steven, 'u nyer laptop dah sampai..' so 'yata!!' aku terus callin2 juz utk dpt confirmation. Then mlm tu jgk aku ngan brother aku kuar p amik laptop tu kat balakong.. sakit punggung nak boleh sampai, balakong tul lah.. Then mmg puas ati giler ngan performance, walaupon all black sket. Tapi janji gempak, dah la dpt herge lagi murah riban2 dari beli direct online kat DELL. Bkn nyer kata tanak support DELL tp dia nyer promosi manyak tipu orang maa. so aku chong balik ngan beli ngan suplier dia terus hehe. Camme dpt contact, hehe.. rehsia org dalam dude :) so aku nak wak kerek sket lah..

No comments:

ADs