6.14.2009

Kingdom Of Heaven

14 Jun 2009 (Ahad) Aku ditakdirkan mendapat peluang baru dalam hidup. Walaupun xde la boleh dibanggakan sangat tp peluang ni mmg jarang2 dpt and org2 tertentu je yg dpt rasa keistimewaan menalah nie. Memang kalo nak diikutkan region yg nak aku conquer tu memang dulu x de la bes pon sampai lah sorang budak nie yg jugak aku nyer big bro.. setup that region. Aku mula2 memang pandang sampah je tp pas 2-3 bulan, tengok2 boleh tahan jugak semaian resources region nih. Kalo dulu muka aku asyik berkerut lalu area ni tp sekarang sengeh menyegeh lak. Sampailah satu tahap datang seru, kalo lah aku dapat tibai balik area51 nie, nak gak aku modify giler2. So, ilham yg dtg tu aku tak sia2 kn.. aku guna mcm2 sistem untuk pysho mamak ni kuar dari area51. Mcm2 citer aku buat kasik horror la tu la tp mmg x makan saman mamat ni.. dari horror dia tempias jadik humor, kambin tul! So aku gunakan pendekatan manual Alchemist... kasik poison sket.. hari2 sambil2 lalu aku buat anthrax.. buang kulit pisang la, kasik biji epal la, taruk tulang KFC la tu la.. lama2 dedak setan dlm aku nyer plan tu menampakkan kesuburan. Area51 dah jadi labu.. Tapi plan belum cukup sampai tahap dajjal. So seminggu je bertahan, area51 dah upgrade dia nyer security. Memang technology tul lah walaupun technology tu sekadar tombol pintu je.. Belom penah aku tengok tekno yg giler sakan sampai salvation aku dibuat. Tp memang kalo dah dasar tu setan, bagi la pe pon ade je plan... sampailah aku berjaya memecahkan backdoor area51 dengan kad pintar dgn smart sekali. Kali ni bintang kelahiran memihak pada aku. Dikhabarkan plak budak hingusan ni dah nk kuar plak sbb sudah mendapat keestablishan yg tahap maksim di area lain. Hehe, senyum ku mengalahkan senyuman kambing di benua afrika.. aku pun membuka ruang melancarkan misi terakhir di medan area51. So hari ini, aku melakar satu lagi sejarah yg lama terbuku di benak medulla oblongataku. Big bro telah menyerahkan area51 kat aku secara official. Untuk meraikan kejayaan ini aku secara official mengistiharkan area51 as Kingdom of Heaven..

No comments:

ADs