6.16.2009

The Imperative Fate

The lost of my precious machina. My E6500 gone missing :(
Citer ni memang bukan senang nk citer sbb dia melibatkan emotion killing me softly.. tp kene cter gak sbb nak kasi pudar sket. Cerite bermula bila aku baru balik bermamontai ngan kengkawan layan citer 'Drag me to hell'. So masa tu kira dlm kul 12 mlm lebih. Disebabkan terlalu hepi, so nak gak transfer gambo kat Laptop. So aku plan nak pakai bluetooth. Yang ada teknologi ni kat gadget aku cume laptop je, so aku carik la tempat yg biasa aku simpan. Seperti biasa.. wohooo dok mano weih.. bakpo bole ile nih.. Time tu aku try think as positive as i can. But it seem my suspicious become worse.. sbb mmg aura umah aku time tuh cam xeluk. Aku try tenang jap fikir my next move. So aku try contact my aniki tanya laptop, takut dia buat lari g umah bini dia. Tp tak pasal2 kene sound.. aku amik plan b plak tanya budak2 umah yg masih belum syahid. Cam biasa.. jawapan tak memihak pada aku.. sumer iling kepala. So, masa tuh aku dah rasa weng cam nak breakdance je.

No comments:

ADs