2.20.2008

Perang Terhebat Dalam Abad Ini

http://www.tech2.com/media/images/img_3911_300roadtoglory.jpg

Sebelum meneruskan penulisan ini biarlah saya menerangkan siapa diri saya. Saya bukan ahli PKR, bukan penjilat Cikgu Bad. Saya hanyalah seorang insan yang mahu melihat generasi muda pada hari ini benar – benar bebas dari unsur gangsterisma, negara tidak terus tergadai di tangan Singapura, semua kaum dapat hidup bersama tanpa ada satu unsur prejudis sesama kaum.


Semua perkara yang disebut merupakan perbuatan keji yang telah dibuat oleh sang menantu PM Khairy Jamaluddin. Tidak perlu saya memberi bukti apakah benar semua perkara yang disebut itu benar – benar telah dibuat oleh beliau.

Apakah ECM Libra tidak mempunyai kaitan dengan puak Yahudi (walaupun telah dijual kerana Tun Dr.M telah dedahkannya). Apakah benar beliau tidak terlibat di dalam gangsterisma? Kerana semua perkara tersebut boleh diperolehi di ms.wikipedia.org atau antikhairy.blogspot.com khasnya mengenai gangsterisma.

Anak muda Malaysia harus bersama – sama turun di mana sahaja sang menantu ini bertanding. Ini bukan soal Cikgu Bad bertanding dengan KJ sahaja, tapi ini soal survival politik dan ekonomi negara kita. Kalau KJ dapat dikalahkan atau jikalau dia menang akan tetapi dengan majority yang sikit sudah tentu ini merupakan satu tamparan hebat buat Pak Lah kerana selama ini Pak Lah sentiasa mengagungkan kononnya sang menantu ini cerdik dan diterima rakyat.

Jika mahu kerajaan Dinasti Badawi ini tumbang, tumbangkan dahulu atau malukan dahulu pemain utama yang selama ini bangga kononnya beliaulah yang paling hebat.

Buat Khairy, ingat dahulu kamu pernah berkata “Pemuda Sedia Tempur, PKR terkubur”. Ya, PKR mungkin boleh terkubur, tapi ingat. Setiap caci maki hamun, berlagak samseng, mengarahkan budak – budak muda memukul petugas PAS yang berusia 40an hingga cedera parah akan senantiasa diingati oleh kami anak – anak muda yang benar – benar mahu Malaysia hebat untuk orang Melayu, Cina, India, Iban dan lain – lain. Setiap kali kamu mahu perjuangan untuk keadilan semua kaum terkubur maka seribu kali kami akan bangkit.

Kamu panggil Anwar Ibrahim munafiq, ya silakan. Tapi bagi kami kamulah munafik yang paling besar pernah hidup dalam sejarah Malaysia. Mahu hapuskan gangsterisma tapi kamu sendiri bergelumang dengan tahi gangsterisma ini. Mahu kata kamu ini anti Yahudi ahhh kamu ini sebenarnya barua Yahudi. Jangan lupa akan skandal ECM Libra. Mujur Tun Dr. M dedahkan dan Husam Musa dedahkannya. Kalau tidak sampai mati pun kamu akan menjadi pejilat buntut Yahudi yang sebenar.

Khairy Jamaluddin, sila bertanding di mana sahaja kamu minat. Tapi cabaran telah dibuat agar kamu bertanding di Rembau. Ayuh datang ke sini. Bawalah puluhan ribu mat-mat rempit bersama.

TAPI AWAS YA KHAIRY! AWAS! KAMI ANAK MUDA BERBANGSA MALAYSIA AKAN BERSATU MELAWAN DENGAN KAMU SEMUA!!!

No comments:

ADs