2.16.2009

Dugong Berendam Lagi

Nie kisah ape aku tak tahu.. Tapi almaklum kisah nie berlaku semalam waktu aku sedang kusyuk tidur. Tetiba bunyi hujan turun. Memula tu kira agak renyai gak pahtu x sampai seminit lebat giler.. Maka tersedarlah aku dibuatnya. Apa yg pelik suhu bilik aku tu lain macam panasnya. Padahal aku dah bukak tingkap jendela aku. Seram sejuk jugak ni.. X berani plak aku nak kuar bilik, so aku terus sambung perjuangan yg belum selesai.

2nd time, kali nie bunyi hujan makin lebat, then tetiba je abe kawe panggil nama aku.. 'cis nate gapo nih...?'... So aku bingkas bangun.. tengok2 air dah penuh kat depan bilik aku.. So aku trace nyer trace dptlah puncanya. Member bilik sebelah tak tutup paip..!! Siut je. Kalau air tu dah melimpah sampai keluar camne la agaknye bilik dia.. po ike dugong la berene kokse.. haha.. So no wonder la air melimpah sampai ke tingkat bawah. Aku ingatkan air hujan.. tapi air tandas.. dem!


So pengajaran utk hari nie.. next time jadi lagi aku rasa kene bela dugong kasi panorama menarik sket..

No comments:

ADs